Verkoopvoorwaarden

Bevestiging (online-)bestelling
Zodra de bestelling is geplaatst, ontvang je direct een bevestiging per e-mail (naar het vermelde e-mailadres in de bestelling). Daarin staan de links van de documenten die je hebt gekocht en die je kunt aanklikken om te downloaden. Zet deze documenten meteen op je eigen computer. Mocht je deze bevestiging niet in je mailbox ontvangen hebben, check dan je Reclame- of Spambox.

Verzending
Uiteraard kunnen wij ons voorstellen dat je enorm uitkijkt naar jouw bestelling. Wij doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk bij jou af te leveren. Wij verzenden jouw bestelling binnen drie werkdagen. Tijdens de feestdagen kan de levering mogelijk iets langer duren dan normaal.

Je ontvangt altijd een track & trace code van Post NL. Deze code wordt naar het e-mailadres gezonden waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Met deze code kun je de aflevering van jouw order volgen op de website van PostNL.

Verzending naar het buitenland
De verzendkosten voor Nederland en België en sommige landen zijn in de webshop ingeregeld. Deze kosten worden verrekend bij afrekening.
De producten naar het buitenland worden altijd via pakketpost verzonden. De levering hiervan bedraagt ca. 2-5 werkdagen.

Staat jouw land er niet bij vermeld, dan gaat verzending in overleg.
Je kunt ons altijd een e-mail sturen naar monique@allimone.nl of via het contactformulier een bericht sturen, zodat we kunnen berekenen wat voor jou de verzendkosten zullen bedragen.

Brievenbus formaat
Als jouw brievenbus te klein is, kan het voorkomen dat de bestelling niet afgeleverd wordt. Woon je bijvoorbeeld in een ‘oud’ huis dan is het mogelijk dat het formaat van je brievenbus smaller is dan 26,5 cm. Kies dan voor een ander bezorgadres van bijvoorbeeld Primera of andere suggestie van Post NL bij jou in de buurt.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het niet kunnen leveren of de extra kosten in verband met een te kleine brievenbus.

Onjuist adres
De bestellingen zullen naar exact hetzelfde adres verstuurd worden als opgegeven bij jouw bestelling. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het invullen van onjuiste adresgegevens bij de bestelling.

Betaling
De vermelde prijzen voor de aangeboden producten en diensten zijn in euro’s, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
Allimone werkt met betalingen via Ideal voor de Nederlandse markt. And for the international market you can pay with credit card.
Belgische klanten kunnen betalen met Bancontact.
De payment provider Buckaroo faciliteert deze transacties in de webshop.

Andere manier van betalen
Wil je liever niet betalen via de webshop, dan kun je een bestelling doen en deze per e-mail sturen naar monique@allimone.nl.
Je ontvangt dan de instructies hoe de bestelling verder in zijn werk gaat.

Retourneren

Wij doen er alles aan om duidelijk te zijn over onze producten en stellen service voorop. Voldoet een besteld product niet aan je verwachting? Dat is jammer! Dan kun je het product binnen 14 kalenderdagen, na ontvangst van het product, retourneren. Uitgezonderd zijn de eKalender, eGidsen en andere digitale producten, deze kunnen niet worden geretourneerd.
Voor retourneren en ruilen gelden de volgende voorwaarden:
* Voordat je het product aan ons retourneert, stuur een e-mail (met vermelding van het ordernummer) dat je het product wilt retourneren. Zo weten wij dat er iets retour komt.
* Het product dient direct -uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding- te worden teruggestuurd. Verpak het product in de originele verpakking als je het retourneert.
* Het product is ongeopend, onbeschadigd en niet gebruikt.

Producten die retour worden gestuurd zonder aanmelding per e-mail vooraf, of waarbij de retourtermijn van 14 dagen is verstreken worden niet in behandeling genomen.

Ruilen of retourneren via de post
Het desbetreffende product verpak je, onbeschadigd en niet gebruikt, en stuur je terug naar onderstaand adres. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen. Wij adviseren je dan ook om het product terug te sturen met track & trace code, zodat het pakket altijd te traceren is.
Let op: je dient alles te retourneren ook als je een promotie of gratis cadeau bij je order hebt ontvangen. Bij het ontbreken ervan, wordt dit verrekend met de retourbetaling.

Is de verpakking of product beschadigd bij aankomst?
Het kan soms voorkomen dat een bestelling beschadigd aankomt. Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het pakketje dan niet aan en vraag aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.
Wanneer je het pakket hebt aangenomen en er later achter komt dat het product beschadigd is of er ontbreekt een kaart in het Fruitorakel, neem dan zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 48 uur, contact met ons op en maak foto’s van het beschadigde product.
Ingeval van een ontbrekende kaart dan wordt deze uiteraard zo spoedig mogelijk toegezonden.
We overleggen dan samen hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Geld terugstorten
Het orderbedrag van een retour wordt teruggestort op je rekening, zodra het product in goede staat en met terugmelding per e-mail vooraf, zijn ontvangen. De kosten voor het retourzendingen zijn voor eigen rekening.

Retouradres:
Allimone Advies
Vredehofstraat 34a
3062 TC Rotterdam
Nederland

e-mail: monique@allimone.nl
ASN Bank IBAN NL36ASNB0781304474
KVK Rotterdam 76313581
BTW NL003074487B07